3temmuz Çarşamba gününe gün verdi doktorum ama ben çok korkuyorum ya bana bişey olursa diye çok panik yapıyorum bitane oğlum var arkamda oyuzden ilk dogumumdada belden asa uyusturmaydi son anda cekistirmeleri hissettim bastırırken çocuk çıkarken ellerimi karnıma goturmusum canım acidigi için değil ama cekistirme hissettgim için ondan sonra bayiltmislar yine aynısı olur diye korkuyorum tansiyon var bende nefess alamamaktan korkuyorum napicam bilmiyorum