aleynayavz Kızlar 24+6 günlük hamileyim geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu için doktor hippurin diye bir ilaç verdi daha önce kullanan oldu mu ?
Eceninanne aleynayavz bende de gecmıyor bır turlu yaaa. İlk andan beri tedavi goruyorum. Krem toz hap fitil . Herseyı kullandım gecıyor sonra yine basa donuyrm napıcam bılmıyrm
bebislll234 Bende de aynı sorun antibiyotik fitil toz herşeyi kulandm bir hafta sonra Gine çıkıyor napcam bilmiyorum erken doğumdan korkuyorum
aleynayavz bebislll234 Benimde öyle geçen aydan bu yana değer yükselmiş diyor bu ilaçta da internette gebelikte kullanılmaz yazıyor kararsız kaldım ya
Satisati bebislll234 geçmiş olsun bende hamileyken geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonu yüzünden bebeğim de karnımda enfeksiyon olmuş doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar 🥺
Eceninanne aleynayavz bende aynı . Su ıcmıyorsun dıyor dr ıcıyrm çok olmasada zaten bulantım var sürekli cok ıcrmıyrm. 14 haftalıgız bulantılar da enfeksiyon dan oluyor diyor dr
Eceninanne aleynayavz bende İlk gebelikte erken dogum oldu 31 haftalık enfeksiyon dan dolayı . Sımdı de aynı bakalım nasıl devam edıcz
Kittennn Lökosit değerim 29 çıktı benim de bana da fitil ve toz verdi bakalım ben de onları kullanıyorum şimdi
Satisati aleynayavz teşekkür ederim 😊 durumu şuan iyi bir hafta kaldı yoğun bakımda daha sonra Allah’a şükürler olsun ki kavuştuk sizde dikkat edin 😊
Satisati Eceninanne eczaneden aktardan Ala bilirsiniz evli iseniz eşiniz de kullansın iç çamaşırınjzin arka tarafına dört beş damla damlatın biraz bekleyip giyin
aleynayavz Eceninanne benimde doktorum su içmiyorsun diyo ama en az 2 buçuk litre içiyorum anlamadım bende