İğne kullanmıyorum pregestan alttan alıyorum vitaminler falan. Ewde çok iş yapmiyorum. Calisiydm 5haftada hamile olduğumu öğrendim hemen bıraktım işi. Ondan beri ewde yatıyorum. Yemeğimi yapıyorum iş çok yapmıyorum ewde. Bırakın ewimiz pislensin kızlar. Kimse bana gelmiyo gelsinde istemem. Kimseyi agirlicak vaziyetim yok. Kimse bana bı kap yemek getirmiyo bı çayımı icmeyede gelmesinler. Annem hariç. 3ay o yaptı ewinde getirdi bana. Onun hakkını nasıl öderim. Annelern hakki hicbizaman odenmez