Her şey yolunda suyu nst doplörü tam anlamı ile rahme de oturmuş hatta o kadar oturmuş durumda ki kalçam belim pelvis kemiklerimde inanılmaz bir baskı ağrı var ama açılmam yok . Ben bu gün suni sancı vs bi şekilde doğum başlatır dedim ama her şey yolunda olduğu için doktorumuz 41 e kadar yolu var dedi ve eve gönderdi . Bu kadar ağrıya açılmam olmuştur diye düşündüm ama yok , kalp atışları hareketleri de normal . Nişan su gelmesi hiç bi şey yaşamadım ne zaman yaşıycam bilmiyorum var mı bu durumu yaşayanlar