Sabahları uyandığımda benimde ıslaklık oluyor ama kontrollere gittiğimde doktor aksi bir şey söylemiyor. Kokusuz akıntı olabilir bence. Ama yine de içiniz rahat etsin diye doktora görünebilirsiniz. şu geldiğinde çok fazla oluyormuş anlamamak mümkün değilmiş