elif475475 _ayla1 bir kere oldu bende o normal yerleşme lekesi dedi doktorum. Ama kırmızı olursa doktora gitmeniz gerekiyor
sutlukahve_ Bence ihmal etmeyin. Ben dusugum o şekilde başlamıştı yerleşme olur muhtemelen ama yinede görünün doktora olaca başlıyor en azından
Lemakk sutlukahve_ ben 6+6 oldum bir haftadır var lekelenmem yurt dışında yaşıyorum doktor normal dedi ilaç falan vermedi ilgilenmedi pek korkuyorum biraz napicam 😕
sutlukahve_ Lemakk rengi nedir nasıl normal diyor ben anlamadım burda hemen ilaç veriyor kendini yorma ayakta fazla durma yat dinlen bol bol su iç bisey olmaz inşallah
Lemakk sutlukahve_ kahve rengi akıntım, üç aylık olduğunda ikinci kontrole gel dedi sadece bir kere gittim kan almadı alttan muayene etti ondan da kaynaklı olabilir mi sizce
sutlukahve_ Yok onunla alakası olmaz benim doktorum kahverengi kan beklemiş kanama demişti yani aktif kanama yok kırmızı olursa kork demişti ilaç başlamıştı ama sürekli sanırım sizinki acile fln gitmek gibi bisey olmuyor mu orda
Lemakk sutlukahve_ hayır malesef acil de kabul etmedi bir haftadır sürüyor bu arada lekelenmem bilemiyorum napacagimi endişeleniyorum
sutlukahve_ Lemakk orda sistem biraz değişik işliyor sanirim bilmediğim için bisey diyemiyorum ama stres yapma o daha çok zarar verir bol bol dinlen yat kalkma bol su iç Rabbım korur inşallah