Herkese merhaba. 17 haftalık hamileyim. Yapılan kan tahlilinde karaciger enzimlerim yüksek cıkti. Doktorum birkac seyden süphelendi. Öncelikli olarak kullandigim vitaminleri kestirdi. Iki hafta sonra tekrar kan verecegim,bakılacak. Bu durumu yaşayanız var mı acaba.