Mavisbonck Kızlar 34 hafta olduk üstümde inanılmaz bi uyku hali ve yorgunluk oluştu 2 gündür evde olmama rağmen içimdden hicbirsey yapmak gelmiyor niye böyle oldum sizce 😓
rodin123 Mavisbonck 35 haftalık oldum bende de o yorgunluk tembellik var ayrıca da grip oldum atlatamadım daha
Muhoensar Mavisbonck aynı durumdayım biraksalar günlerce uyurum ama iki çocuk ev işleri mecbur kalkiyorum ama çok yorgun hissediyorum
Zmraemr Mavisbonck uyumaya vaktiniz varsa bol bol uyuyun sonlara doğru uykunuz hiç gelmiyor ben de 37 haftalığım hele ki bebek doğunca uyumak hayal olacak :)
Bayan_melek Aynı haftadayız bende öyleyim valla sürekli uyuyorum🤦♀️Mecburiyetten iş yapıyorum yoksa olmuyo