Gizem1992 Adete iki gün kala erken gebelik testi negatif çıktı ama adetim 2 gün gecikti. Negatif görüp hamile kalan varmı kzlar ?
turkan403 Gizem1992 gec döllenme olabilir bir hafta snra tekrar evde test yap olmadı iki gün bekle kan ver ben gecikme 24gunde kan verdim kanda cikti evde hep negatif cikiyodu
elif475475 Gizem1992 testler bende hep negatif çıktı 4 gün kala kan verdim hamile olduğumu öğrendim 2 gün kala tekrar verdirdi doktorum iki kata çıkmışsa bana gelebilirsin demişti
Gizem1992 Gkce18 aslnda bilmiyorum onu hic takip etmedim ama bu ay ilk defa denedık 5 yaşında oğlum var
Zezeb Erken gebelik testleri genelde yanılmaz ama bilemedim, siz stres yapmış olabilir misiniz? Oyüzden gecikmişte olabilir. inşallah hayırlısı olsun ❤️
Gizem1992 Zezeb teste 10 saniye akışa tutun yazıyordu ama ben 5 saniye tutabildim o yüzden de yanlş cıkmş olabilir mi ya
Gizem1992 turkan403 aslnda bnce bu erken gebelik testlerindense ucuz olanlar daha net sonuç veriyor 2 gün bekleyıp onu yapayım sonra çıkarsa kan veririm 😊
Gizem1992 mrp2023 yani belkide aslnda bayramda mide bulantım oldu baya sonra geçti 5 gündür falan belirti de yok
turkan403 Gizem1992 hakkında hayırlısı olsun kız benm üç gebelik İki kızımda evde yapardım çıkardı beyaz kan verirdim yani bunda öyle değişik oldu ki evde ne kadar yaptıysam çıkmadı kan verdm git evde yap çıkar dediler en ucz kaset test de çıktı hemen inşallah seninde öyle olur
Mervealya1992 Gizem1992 ben erken gebelık testınde ogrenemedım yada yanlıs yaptım hemen kaset test yaptım cıktı pozitf 😂 ık defa erken gebelkk testını denim dedm ommadı adete 6gun vardı kasette cıktı
Gizem1992 elif475475 oğlumda hemen kıpkırmızı cıkmştı aslnda ama sağlık ocağı da uzak çokta sıcak 2 gün daha bekleyeyim diyorum