Mervebgnaydn Merhabalar test yaptım geve birşey çıkmadı ertesi sabah silik çizgi vardı. Daha adet günüme çok var. Bu durumu yaşayan var mı kızlar ? Sonradan silik çizgi pozitif mi negatif midir ?
Zezeb Mervebgnaydn ben de yapmıştım 8 gün kala. Hiçbişi çıkmadı gibi. Sonraki gün atmamıştım baktığımda hafif dalgalı bi çizgi çıkmıştı. Tabi sadece gülüp geçmiştim. Meğerse hamileymişim. Şaşırmıştım kabul edilmez çünkü belli dakikadan sonrası. Belkide sadece denk geldi gibi bişeydi. O yüzden ümitlendirmiyim yine hayırlısını diliyorum:)
sutlukahve_ Kuruma çizgisi olabilir sonradan çıkan geçersiz oluyor en iyisi gününüz geçince yapın varsa fotoğrafı atin
Ays_dmr Zezeb Yaa ciddi misiniz :) ben de yaptım bişey çıkmadı çöpe gönderdim bir kaç saat sonra silik çizgi gördüm ama daha 3 gün var adetime,hayırlısı olsun :) çok sevindim okuyunca yazdıklarınızı