Kizlarr benim gebe kaldıktan sonra bu tanı kondu, şu an 28+5 teyiz rabbime bin şükür… Doktoruma normal doğum yapmak istediğimi söyledim ama bu rahim türünde mümkün değil dedi. Kendisini çok araştırarak gittim ki yıllardır işin içinden çıkamadığım sorunlarımı dahi çözdü (kist yumurta tembelliği gibi diğer doktorların çözemediği şeyleri çok kısa bir sürede aştık) ama direkt sezeryana yonlendirince hem çok üzüldüm hem direkt sezeryan deyince bir tik guvenim sarsildi hem de sezeryandan çok korkuyorum bu yüzden de vajinal dogum istiyordum. Deneyimlerinize ihtiyacım var… İhtimaller dahilinde olan gelişim durması, erken doğum, kuvez gibi süreçlerden de bahsetti ama her şeyin olumlu bir şekilde ilerleyebilecegini de söyledi. Bu rahim türünde siz neler yaşadınız? Ne zaman doğum yaptınız? Ne şekilde yaptiniz? O kadar öğrenmeye ihtiyacım var ki böyle şeyleri 🥲🥲