Bebegimin en ağır kalp hastaligi olan hipoplastik sol kalp sendromu hastaligi var konyada yaşıyorum esim asgari ücretle çalışıyor evimiz kira konyada hiçbir hastane bu ameliyati yapamadığını söylüyor ankara ya gidin diyor her hastaneye gittik hepsi ben yapamam bu aneliyati diyor sadece özel baskent hastanesi yapabiliyor o da yüklü miktarda para istiyor 100 milyar kadar ve ben doğumu da çocuğumun olduğu yerde yapmam lazm doğumda hemen ialc ve açık kalp ameliyatı yapacaklar bebeğime doğar doğmaz bizim bütçemiz yetmiyor çocuğumu ölüme terk edemem doğuma bir ayım kaldı nolur bilen eden yardımcı olacak birileri varmi çaresiz kaldık