merimiri Senaserhan evet gidiyorsunuz bazı formlar dolduruyor sizi takip eden ebe aylık rutin kontrollere gidiyorsunuz kan tahlili ölçümler gibi ..
gknlpln Senaserhan otomatik düşüyor sisteme. zamanı gelince sağlık ocağının ebesi veya hemşiresi sizi arıyor. Özel hastaneye gidicekseniz kan tahlilerini ve idrar tahlillerini sağlık ocağında yaptırabilirsiniz. Hastaneye gereksiz para vermek zorunda kalmazsınız.
gknlpln merimiri ben hiç gitmedim onlar aradı hep beni. Hatta arada semt değişikliği yaptım aile hekimni aldırdım ertesi gün yeni sağlık ocağının hemşiresi aradı.
Sedef21 gknlpln canım maalesef her sağlık ocağı bu kadar takip etmiyor bizim buradakiler biz arayıp sormadığımız sürece aramıyor siz şanslıymışsınız ben bizzat gidip bildirmiştim ondan sonra takibe başladılar
merimiri gknlpln bana kağıda yazdı şu tarihler de kontrol diye onlar aramadan gidiyorum ☺️ gitmesem arar belki onu tecrübe edemedim
Cheryy1 Kizlar bu belirli bir gebelik haftasinda mi bildiriliyor yoksa öğrendiğimiz zamandan itibaren mi bildiriyoruz benim ilk gebeliğim hicbir bilgim yok 🌼
2Princess1Mom Cheryy1 Ben ebeye sorduğumda önce doktora git kalp atışını duyduğun vakit bize de bildir dedi. Zaten onların sistemine düşmüş ben bilgilendirmeye gideceğim gün beni aradı 10+6 yım 2 gün önce bilgilendirdim yani 😊
mervemurat16 Senaserhan yaptıeın çünkü dönem dönem çağırıyorlar onlarda takip ediyorlar sizi kan tahlili idrar ve aşı gibi konular için çağırıyorlar