24 martta betam 53’tü 2 günde bir 132.3 ve 357.4 yükselmişti. 24 nisanda kanamam başladı betama bakıldı 9159 çıkmıştı ama düşük yapıyormuşum kalp atışı duyulmadı 7 haftalıktı kürtaj oldum bebeğimi kaybettim.. sebebi bilinmiyor doktorum sağlıksız gebelikse vücut sonlandırıyor dedi😞 şimdi tekrar hamileyim 25 haziranda 6.67 çıkan değerim 2 gün sonra yani bugün 25.73 çıktı . Size şunu sormak istiyorum düşükten sonra hamile kalanlar doktorunuz size tekrar düşük olmasın diye bir ilaç verdi mi ne zaman doktora gitmeliyim kesenin görünmesi için sanırım betanın 1000 lerde olması gerekiyormuş öyle mi oluyor? 🌸