emineaycyilmaz Merhaba önerebileceğiniz sayfa var mıdır? Doğumuma 22 gün var ama normal istediğim için her an gelebilir yapıp kenara kaldırmak istiyorum 🫠
sariniz13 emineaycyilmaz bence çikolatalarınızı kendiniz yapın hem çok daha uyguna geliyor hemde kendiniz emek vermiş olıyorsunuz 🌸
sariniz13 emineaycyilmaz ben böyle birşey yaptım kendim fazla uğraşmak istemedim birde istediğim kutudan bulamayınca açıkçası yapasım gelmedi😂
Rabiul emineaycyilmaz çikolata atölyesi var orada yaptıracağım 3-5 gün içinde hazırlıyorlarmış yeri de Üsküdar da kayınvalidem gidip alacak , dolapta saklayabilirsiniz dediler 2 haftam falan kaldı yaptırıp dolaba koyacağım
sariniz13 emineaycyilmaz kız çok vaktini almıyor bende 39.haftama yeni girdim 38.haftada yaptım 😂 sadece çikolataları alıp etiket bastırıp hemencik yapıştırıcaksınız Ben bir sayfayla konuşmuştum 1 hafta yapılma süresi var ee hadi 3-4 günde kargo ulaşma süresi olsa 10 günü buluyor riske atmamak lazım😂
Esim seymaa7 tadı nasıl acaba çikolatanın kaliteli mi ? Bir de kargoda erime durumu vs oldu mu yazın aldıysanız
seymaa7 Esim mart ayında aldım 1 ay da evde normal oda sıcaklığında bekledi erime durumu olmadı tadı da orta kalitede kötü değil ama aman aman bir çikolata da değil fiyatına göre iyi yani