GunneQasim Merhaba ben ocakta sezaryen olmuşdum. Korunuyordum ama yine hamile kalmışım 5 haftalık gösteriyor. Böyle olupta hamileliyini sona gibi saglıkla sürdüren bilrn varmı?
Gul244 GunneQasim bende sezeryandan 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şu an 14+5 haftalığım simdilik sorun yok ilerleyen haftalarda ne olur bilemem bende korkuyorum
annesininballisi GunneQasim yengemin iki kızının arasında 14 ay var. İkiside sezeryan illaki zorlanıyor insan ama ameliyat yeriyle ilgili bi sorun yasadıgını hatırlamıyorum. Tek sıkıntı vücut yorgun oluyor
Alan_Yeliz GunneQasim en korktuğum şey 3 aylık bebeğim var adet olmadım gittim test bile yaptırdım meğer süt sürme olayı varmış emzirirken öyle oluyo bende süt korur derler ama yinede ona güvenmiyorum insallhh böyle bişey başıma gelmez bebeğimi emzirememekten yana korkarım başka sorun olacağını sanmıyorum bende tek sorun bebeğim ememez daha o
Cihangir09 GunneQasim evet bende ilk oğlumun doğumundan 6 ay sonra ikinci oğluma gebe kaldım gayet sağlıklı ilerledi bir sorun yaşamadık hayırlı olsun
Fundaaaaa Alan_Yeliz bebeğim emdiği sürece 1 sene adet olmadım şuan 19 aylık hamile olduğumu öğrendim 14 haftalık hala emiyor doktorlar bebeğin emmesini sorun olarak görmüyorlar emebilir bebeğin süt üretimi başlayıp sütün tadı değişince bırakır o zaten dediler 🙂↕️
Reina Alan_Yeliz süt korur diye bir şey mi var gerçekten insanların halen buna inanmıyor olması çok tuhaf
Esra_metehan34 Alan_Yeliz süt korumuyor arkadaşlar hiç güvenmeyin bende emzirirken hamile kaldım 😐 ama korunmayı bırakmıştım
Seyma-10 4 aylıktı bebeğim hamile kaldım 35 haftalık hamileyim şuan illaki zor bebek büyütürken hamilelik zorluyor yoruluyorum ama çok şükür iyiyiz yardımcın var eşin ailen vs korkma hiç dahada kolay geçer akşamları bi eşim var yardımcı olan bana
Fundaaaaa Alan_Yeliz yokmuş öyle birşey bana da çok dediler kes hemen manyakmısın sen çocuk zehirlenir hasta olur çok zayıflar falan neler neler dediler 🙈 hepsine inat gibi 2 ayda 3 kilo almış 😂 doktorlarımın üçü de hiçbirşey olmaz bir iki ay daha emer sonra süt üretimi başlar bırakır dediler
Reina Alan_Yeliz evet o var tabi de. Burda süt korur diyip o dönem hiç korunmayan var. Buna da korunma yöntemi diyorlar malesef
Alan_Yeliz Reina olacağı varsa her türlü oluyo vallahi süt faln korur derlerdi eskiler ama mantıksız bişey bence olmayınca olmuyo bazen hepsi bu
Alan_Yeliz Esra_metehan34 aynn bencede korumuyo eskiler korur derlerdi hani hasta olmayanin çocuğu olmaz mantığıyla Galiba ama olacağı varsa her türlü oluyo
Alan_Yeliz Fundaaaaa bizdede bozuk süt olur zayiflar çocuk derler yaramaz çocuğa diye ondan korkuyom bende
Dicle06 GunneQasim ben de sezaryenden 4.5 ay sonra hamile kaldım Şuan kızım 9.5 aylık minik kızımda karnımda 5 aylık Şuan için bir problem yaşamadım inşallah da yaşamayız
Mariam2 GunneQasim herhangi bir risk Yok sadece yine sezaryen olursun benim 2 sene geçti ama yine normal doğum izin vermiyorlar