Mom89_ ay bende izledim geçen. 35 haftalık gebeyim ben de. Eşim böyle umursamaz olursa parçalarım bunu diye bir sinirlendim önce. Sonra kız güçlü olmaya çalışıyorum diye ağlayınca ben de ağladım bir sürü. Çünkü bende de var bu hastalık. Her şeye yeterim her şeyi ben yapabilirim hastalığı. Gebeliğimi öğrendiğimden beri annemle inanılmaz yakınlaştık. Aşırı yardım ediyor sağolsun her şeyime. Temizliğime, buzluk hazırlığıma. Hep yanımda. Kayınvalidem de doğum sürecinde etrafta olacak. Ama sanki ben de filmdeki gibi yok yok ben hallederim diye gezip kimseden yardım istemeyip sonra delirecekmişim gibi hissediyorum. Sırayla çatı muayenesinden korkuyorum, sonra doğumdan, sonra lohusalıktan. Korku, stres ve ağrı içinde geçiriyorum son haftaları. Allah hepimize yardım etsin fiziksel ve ruhsal sağlığımızı koruyarak kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 💜