Seymaegg Crp’m 15 çıktı ve doktor klamoks diye bir antibiyotik başladı 21. Haftayim içiyorum ama bebeğim için tabiki tedirginim. Daha önce antibiyotik kullananiz oldu mu? Bir sorun yaşadınız mi acaba
Papatyakokulukiz Seymaegg bende kullandım hasta olmustum . Enfeksiyon daha zararlı çocuk için korkma canım. Allahin izniyle birsey olmaz
bebeefendi Seymaegg ben kullandım. boğaz enfeksiyonu sebebiyle. bebege yabda bana zararı olmadı. tabii ki doktor kontrolünde
Neveruse Canım ben infulanza olmuştum 3 kutu antibiyotik bitirmiş biri olarak yazıyorum sana hiç tedirgin olma enfeksiyon daha çok zarar veriyor bebeğe dru dinle saatinde iç şuan 27. Hafta dayım ayrıntılı ultrasona girdim sağlıklı bebeğim
Seymaegg bebeefendi kbbci verdi antibiyotiki kendi doktoruma da mesaj attım içebilirsin dedi başladım ben de ama yine de insan tedirgin oluyor