Kızlar şeker yüklemesi yaptırmadım ilk gebelikte çok fenalaştım. Daha önce preaklamsi geçirdim o yüzden doktorum evde bir hafta şeker ölç dedi bebeğim haftası ile uyumlu. Sabah aç karnına eşim gitmeden ölçtü 66 çıktı. Kahvaltı yaptım bir saat sonra ben ölçeyim dedim yapamadım parmaklarım delik deşik oldu. Akşam yemekten sonra eşim ölçse olur mu