Kızlar merhabaa 34.haftaya giricemm bebek hep baş geliş pozisyonda ve doktor herşey yolunda gittiği sürece normal doğumu düşünürüz dedii. Şuan 96 kg yum. Hızla kilo alıyorum yemesem bile durduramıyorum bu kiloyu sanki🥺 100 ü gözden çıkardım o yüzden doğuma kadar.. şimdi benim asıl sorum bu kiloda normal doğum yapabilir miyim ben?? Kilo normal doğuma etken mi beni zorlar mı vs yapabilir miyim yani?? İlk gebeliğim bu arada..