iremmgk555 Kızlar 15 haftalığım birkaç gündür kasıklarımda içerde kendi nabzımı hissediyo gibiyim bazen de hareketlenme oluyor gibi normalde hiç böyle bisey yasamadım garip bi his Siz de yasamıs mıydınız ya da yasıyor musunuz ?
Eminemalinnn iremmgk555 benim de 17 hafta sizin gibi oluyor sanırım bebek hareketi o arkadaşlarımın tecrübesi bazen tık tık atıyor anlık 😍
Semanur_AkMo iremmgk555 zayıfsanız olabilir ben bebeğin ne tarafta yattığını bile hissetmiştim 42 kg 2. Aydım o zaman iyi bir şey bence dinliyordum kalbi atıyor mu diye o kalbidir ilerleyen zamanda yerini tekmeler alıcak😂
Eminemalinnn iremmgk555 bende ilk gebeligim ama bir haftadır bir tarafa kayıyor şişiyor orası atıyor ara ara net değil ama kıpırtı var sağlıkla büyüyüp kucağımıza alırız inş. 😍🤲
iremmgk555 Semanur_AkMo benim nabzım mı bebisimin mi anlamıyorum zayıf da değilim aslında öyle ama nedendir bilemedim🤷🏻♀️ tekmeleri hissetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum 🫠🫠