Tazeanne123456 ayy ilk defa benm gibi düşünen birii🥹😁😅
Bekarken de sevmezdim, kısa net ve anlamı güzel isimler seviyorum herkeste olmayan ama tek isim kararlıyım😅
Eşimin ailesi tabi her işin içinde olduğu için bunda da karışıyorlar gerçi dinlemicem😅😁
İkiz kızlarıma tüp bebekle 6yıl sonunda hamile kaldım kayınvalidemn 7torunu var ama sizinkinin ismini ben koyucam diye ısrarcı sanki ilk torunu🤦♀️😅
Neyse her kafadan bi ses çıkıyor iki kız olduğu için halasıyla babannesinin ismi yakışır vs diyolar onlara şok hiç duymadıkları iki isimle geliyorum😁😁