Brgmde Gördü ama doktr minicikmişti haftana göre normal dedi. Gelişiyormu diye bikaç gün sonra gel dedi ama artkk yeni sistem cıkmış 15 günden sonra gidiliyor her polikliniğe. 5. Hafta yerime 7. Haftamı gitsem acaba
Merve-metin Brgmde ben 5+4 günlükken keseyi ve bebeği gördüm ama bebeği keseyi ve kalp atışını tek seferde gittiğimde görmek istiyorum dersen 7.haftada git beni 1 hafta sonra tekrar çağırdı çünkü kalp atışı için Salı günü bir daha gidecem hastaneye
Aylaa123 Brgmde ben doktora hemen gitmediğim için 6+3 te keseyi görüp 8+4 te kalp atısı dinlemeye gitmiştim 7 de gidin belki kalp atısınıda duyarsınız gitmişken