Tospigim Merhaba kizlar, bende adenomyoz var çikolata kisti yani endometriozis hastalığınin kardeş hastalığı. Bir yıldır deniyoruz çocuğumuz olmuyor bir tane oğlum var . Amh 0.22 benimle aynı durumda olanlar varmı?
MCandan Merhaba sanırım sizle benden başka adenomyozis hastalığı olan yok.Ben tüm hamileliğimi aşırı kanamalarla geçirip 21.haftada erken doğum sebebiyle bebeğimi kaybettikten sonra öğrendim hastalığı.Öncesinde koyulmuş bir teşhisim yoktu.Sanırım hamilelik ve doğum sonrası çok yayıldı benimki.Hamile kalabilecek miyim tekrar bilmiyorum.Çünkü şuan regllerim çok yoğun kanamalı ve 12.gün hala devam ediyor kanama