Gizlistanbul
Merhaba
18haftalık hamileyim.Yaklaşık bir aydır Progestan kullanıyorum kanama kanalı olduğu için düşük tehlikem vardı. Bugün kontrole gittiğimde kanama kanalının geçmiş olduğunu ve suyumun kirlendiğini söyledi doktor. Böyle durum yaşayan varmı yaşadıklarınızı paylaşırmısınız 💕