Kızlar bir gün önce sağlık ocağında kan tahlili vesair kontrol günümdü kolestrol yüksek çıkmış , kan değerlerim dipte resmen demir içiyorum bana mısın demiyor trigliserid diye bir değer yüksek çıkmış karaciğerle ilgili yazıyor doktoruma yazdım ama endişeliyim 😔 28+3 deyim yaşayan var mı ?