Canım benim de öyle dediler hiç bir şey yaptırmadım Allah biliyor ya
Bizim genetik ense kalınlığı boynumuz kısa ve kısa olduğu için de kalın gibi
Açıkçası yüreğini ferah tut
Bi doktora gittim başı büyük dedi
Başka doktora gittim gayet normal dedi
Biri hiç bir şey yok dedi
Tövbe haşa Allah olmadılara bana nereden bilecekler yani anlık görüyorlar öyle yorumlayıp kafaya takıyoruz
Ha olur mu olur da herşey Allah tan biz Şuan sağlıklıyız yarın Birgün ne olacağımız belli mi ? Garantimiz var mı
Tevekkül edeceğiz dua edeceğiz
Normal sıkıntı olmasa bile kimse bir şey demese bile ne diyecektik Rabbim sağ sağlım sağlıkla kucağıma almayı nasip et
Aynı anne yüreği gibi aynı şekilde yalvaracağız
Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı cümlemize nasip etsin inşallah 🤲🏼
Ve anne olmak isteyen Tüm muhammedi nebi ümmetine de anne hayırlı aile olabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏼
Bol bol dua edelim daha karnımızdaykene bir şey yapamıyoruz duadan başka
Öyleyse hiç ileriye bakmamak lazım hayat ne getirir belli olmaz
Dua edelim rabbimize sığınalım herşey olacağına varır .