Cans50 Kızlar 34. Haftadayım bebeğinin kıyafetlerini yıkamak için dalan roxy zeytinyağlı granül sabun aldım ve bugün 30 derecede yıkadın.Ama emin olamadım 30 derece yeterli mı yoksa daha yüksek derecemi lazım?Ya da çift durulama mı yapmalıyım.Ilk bebeğim bilmiyorum.Fikir verir mısınız?
zge_frdi Cans50 bende 30 da yıkadım kiyafet etiketlerinde oyle yazıyor iki kere de durulama yaptim. Sonucta kirli degiller toz koku oluyor o kadar. Utu yaptim dolaba yerleştirdim toz olmasin diye altina üstüne ortu koydum
Pinky86 Gebelde kiyafetlerin etiketlerinde 30 derece yaziyor, ben 30da yikadimm, zaten utuleyince de baya isi veriyorsunz bakteriler ölür. Gerci bebek giyene kadar yine tozlanacak ama yapacak bir sey yok 😁
bulutunannesi33 30da yıkadm hepsını utuledım cantasını hazrladm dolabını hazırladım kendıme atket almayı unutmsm kendı cantamı yapamadm daha 😔 erken dgm rıskım var herseyı hazır etmem lazm