Asli_uyar evet şeker yüklemesi yaptırdım normal geldi değerlerim ama dikkat ediyorum yine de , ben çalıştığım için gün için de ayak bileklerim şişiyor ben de terlik sıkmayan çorap ve ayakkabı tercih ediyorum akşamları ayaklarımı kaldırıp uzattığım da iniyor şişler