1anne2bebe Kızlar reglim 6 gün gecikti. Bel ağrım çok var ama regl olacakmış gibi değilde iş yapıp yormuşum gibi kendimi. Sizce hamilelik var mı ? Sağlık ocağına gideceğim birazdan
Elsa57- 1anne2bebe ben böyle öğrendim 5 gün gecikme ve bel ağrısı ile idrar testi yap önce bariz çıkar zaten varsa sonra kan verirsin canım hayırlısı
DNZMHMHT 1anne2bebe bence gidin bi kan verin tabiki normalde adetleriniz de gecikme falanvar mi.yada baska belirti var mi. Bende gidip kanverdim dayanamayip idrae testi de almistim ordada kan dada pozitif cikti coksukur. Tedavi gordugum icin cok olumsuz sonuc gordum tabibu supriz oldu bize😊
fairytale_ 1anne2bebe hayırlı sonuçlar alırsın inşAlllah benimde öyle olmuştu hem gecıkmem hemde ağrım vardı
fairytale_ 1anne2bebe sonuçlarınızı bizimlede paylaşın inşAlllah hayırlısıyla güzel sonuclarınız olur
1anne2bebe Melodimm sağlık ocağı ve eczane karşı karşıya. Test alıp para vermektense kan verip kesin sonuç almak daha mantıklı geldi bana 🤪
1anne2bebe DNZMHMHT adetlerimde 1 2 gün gecikme olurdu o da yorulursam eğer. Bu sefer6 gün geçti belim ağrıyor bide dün aşırı başım döndü ondan şüphelendim bi baktım 6 gün gecikmiş. Sonuçlar çıkınca yazacağım hemen
Gizem1992 1anne2bebe bnce teste yapın çıkarsa sonra onu saklarsınız hatıra kalıyor ben oglumunkini saklıyorum 5 senedir ☺️