Gamze321 40+3 deyim tuvaletten sonra kanama oldu peçeteyle sildiğimde kan pıhtısıda vardı ama sümüksü nişan gibi değildi acaba bu nedir bebek hareketini hissettim bu arada beklesem mi bilemedim
Momycik34 Gamze321 40+2 deyim hiç doğum belirtim yok doktorum en ufak kanama sancı vs bişeyde hemen geliyosun demişti.
Uffu Gamze321 benim de o şekilde pıhtı pıhtı üç kez kanamam oldu sonrasına doğum başladı açılmayla ilgili demişti ebe bi iki saate de sancılar başlamıştı bende
Hilaall Gamze321 bende 40+1 deyim sıvı kırmızı geldi ama sancı yok gitsem mi bilemedim doğum yaptiniz mi
Gamze321 Momycik34 banada kanamada su gelişinde gelin dendi ama daha dün muane oldum açılma ve sancı yoktu altan muane oldum bu sabah kanama oldu devam ederse giderim bende
gundogan36 Gamze321 bende 39 haftamda kontrol için gittim çatı muayenesi yaptı akşam koyu kahverengi akıntım oldu bekledim fakat özelde ki doktorum git nst çektir dedi gittim hafif kasılmalar çıktı nst de fakat hiç açılmam yok eve git sancıların sıklaştı mı gelirsin dediler benim de hiç sancım yok dünden beri
Hilaall Üzülme cnm sütübvhic gelmedi mi benim de ilk gün azdı eme eme çoğaldı geçiyor hepsini unutyrsn sana gülmeye başladığı an benim de ikinci bebegim diğeri de daha bebek 20 aylık kolay değil canın icinden can çıkıyor ilaç kullan cnm geçer inşallah