Kızlar herkese selam, iki erkek çocuğundan sonra prensesime kavuşmaya az kaldı:))) isim konusunda fikre ihtiyacım var. Doğum için amerikaya geldik , amerikan vatandaşı olacağı için isminin yanına birde yabancı isim eklemek istiyoruz ileride okul yaşam vs olursa kullanımı daha rahat olur diye.
Sizce ;
Luna Ayça mı? Luna ve ayça aynı anlama geliyormuş ay ışığı ay gibi parıldayan demekmiş ikiside.
Sophia Ayça mı? Sophia da bilge ve kültürlü anlamına geliyormuş.