Merhaba kızlar
Önümüzdeki çarşamba doğumum olacak.İlk suni sancı ile normal deneyeceğiz olmazsa sezeryan olacak 37+1 haftalık olacağız gebelik koleztazı yüzünden doktorum bu şekilde uygun gördü bebek 3.200 gr suanda çok heyecanlıyım ve çok duygusalım sürekli ağlayasım geliyor .Korkmaya başladım heyecandan mı yoksa birşey olacak korkusumu bilmiyorum duygularımı tarif edemiyorum ilk gebeliğim uyku uyuyamıyorum :(