Ddermuka Benim ilk gebelikte 15e 10 ile 39+2 haftalıkken acil sezaryene alındım oğlum 2400 doğdu beslenemedi tansiyon önemli lütfen dikkat edin. Şu an ikinciye gebeyim 21 haftalık şu anlık tansiyon iyi ama her ihtimale karşı kan sulandırıcı kullanıyorum