serenaygobul81 Kızlar gebeyim 7+3 grip oldum sabah 5’ten beridir üşüyorum ateşim var gibi ölçtüm 37.4 çıktı parol içtim düşük tehlikem var birsey olur mu yardım eder misiniz doktora gidemedim. Yüksek mi ateş
Meltemm21 serenaygobul81 bence bir doktora görünüm burda vereceğimiz tavsiyeler yanlış yönlendirebilir sizi benim ateşim çıktığında kanımda enfeksiyon olduğunu öğrenmiştim ciddi birşey değildi ama
E_Duha serenaygobul81 bi doktora tabiki görünün ama 37 ateş yüksek değil ki normal kabul ediliyor yetişkinlerde 38,5 ve 39 yüksek biliyorum..
Aylaa123 serenaygobul81 yüksek ateş değil riskiniz varsa kafanıza göre parol bile kullanmayın ılık duş alın bol bol dinlenin tavuk suyu veya et suyuyla çorba içebiliyorsanız bol bol limonlu işkembe veya kelle paça tüketin c vitamini almaya dikkat edin kısa sürede atlatırsınız geçmiş olsun