Merhaba anneler bu ikinci gebeliğim doğuma az kaldı 38 haftalığım ilk doğumumu aynı doktorda özel hastanede yapmıştım ikincidede aynı doktor kendine özel klinik açmış ve ben 9 aydır hep kendisine gittim kontrollere fakat geçen haftaki randevumda asistanına kaş göz işaretleri yaparak parayı haftaya gelirken getirin dediler yani 22 bin istiyor kendisi birde anlaştığı hastaneye vereceğiz bir o kadarda doğumdan önce paranın tamamını almak ne kadar mantıklı almadığımız hizmetin parasını önceden istiyor bence müşteri kaybetmeyim başka yerde doğurur düşüncesiyle yaptı böyle birşeyi ben şimdi cuma günü kontrolüm var ve parayı vermem gerek sizce ne yapayım bunun yanlış olduğunu konuşmalımıyım gerçekten moralimi çok bozdu bu durum son haftalarda ya doğuma gelmezse yada geç gelirse nasılsa parayıda önceden almış oldu ben nasıl güveneceğim o güvenmezken sizce ne yapmalıyım paranın bir kısmınımı yoksa hepsini vermelimiyim kafam karıştı 😟