Gzm1154 haticeyildirim ben de salı kan verdim. Aynı sonuçları bende gördüm bence hiçbir şey yok. Çünkü benim hep buna yakın sonuç geliyor doktor normal diyor.
xhbgns haticeyildirim Herhangi bir sorun görünmüyor doktorunuz da görmemiştir diye düşünüyorum sizin ne gibi bir şikayetiniz var ki? Yeterli miktarda su yüketin 🌸
haticeyildirim Antibiyotik kullanmak gerekmiyormu doktor şu iç dedş bol bol bnce çok anlayan biri degildi
Gzm1154 haticeyildirim ne antibiyotiği ya enfeksiyon yokki. Ama tabi yine de günde 3,5 lt sı içilmeli