Ays-0 Kızlar bugün tam 26 haftalık oldum, vajinam kalp atıyor arada normal mi ağrım sızım yok şükür, hareketlerini de hissediyorum kızımın normal mi bu haftalarda böyle olması ilk gebeliğim
FyA Ays-0 merhaba evet normal bndede oluyodu beybi yukarı çıktıkça sanırım bi süre olmadı şuan bn sonlardayım kasıklarımda hissediyorum o atışları aşağı indikçe şimdi oralarda başladı
Ays-0 Her hafta başka bişey oluyor güncelleme geliyo 😂 bu hafta vajinada kalp atışı gibi oluyor bakalım hayırlısı 🤲 sertleşme de oluyor ama geçiyor sonradan sizinde oluyormuydu o haftalarda
Busraoz Ays-0 Benim de böyleydi 34. Haftaya giricem hıçkırdığında çok net vajinada hissediyorum ritmik hareketlerini kalp atımı gibi. Dönmüşse de normaldir 28.haftadan beri başaşağı benimkide
Ays-0 Busraoz eevt sanırım dediğin gibi hıçkırık olabilir çünkü geçti postu attıktan bir 15 dkka sonrası 🥺 sağol canım benim içimi rahatlattin❤️
H-ckerana Ays-0 O hıçkırık oluyor 🩷 Çok sık yapıyor benimkilerde.İkiside baş aşağı döneli alt bölgede hissediyorum bi sağdaki bi soldaki hıçkırıyor 😂 31 haftadayız.