34+2 de randevuya girdim ilk defa nstye girdim ve sancı çıkınca hepimiz şok oldukk ben bir şeyler hissediyordum ama yalancı sandı kasılmadır falan diye düşünüyordum doktorum bile artık normal demişti vücut kendini hazırlıyordur gibi gibi neyse
Sancı gözükünce yatış yapıldı tabiki hemen kasılmayı önleyici bir ton ilaç doğarsa diye ciğer geliştirici iğne iki doz.. geceyi böyle geçirdik ama sabah olduğunda her sancımda bebeğimin kalp atışı yavaşlıyordu nst de 90’a kadar düşünce riske atamadık ve sezeryana alındım.. Dünyalar tatlısı bir oğlum olmuş 26.06 tarihi çok farklı bir anlam buldu kendisiyle. Şu an önlem amaçlı yenidoğan yoğunbakımda bende kendime gelmeye çalışıyorum. Sezeryandan çıkıp odaya gelirken artık gözümü açmaya başladığımda tek düşündüğüm şey kesilen yerin inanılmazz derecede acıyor olması herkese yalvarıyordum çok canım yanıyor diye tabiki biraz diş sıkmak gerekiyor ağrı kesiciler anca etki ediyor.. Çok klişe belki ama yürüdükçe geçiyor derler ya doğru ilk yürüyüş biraz çok zor ama yürüdükçe kendine geliyor insan. Bu süreci sorunsuz panik yapmadan yöneten doktorum eda hocama sevgilerle 🥰