Sonunda butonum geldi kızlar doguma benım ıstedım tarıh e 25 gün kaldı ama bebiş nezaman gelır bılemem doktorum haftaya sezeryan için gün verecek 35+0 da biz dogum parasınıda 26. Haftada ödemiştik hayırlısıyla beklıyorum esımın dogum gununda ıstıyorum ama bir yandan bebişin gelme durumuda önemli ayaklarım da şişlikler arttı agrılarımda var bakalım beklıyoruz artık 2. Prensesimi 🩷