iremd-1798 😅😅bende bu dönemde ayniydim gece asla uyuyamiyordum gündüz uyuyordum uykumu düzene sokacağım diye iki gün tam uyumadım mesela gece dört beş gibi uykum geliyorsa uyumuyorum srtesi geceyi bekliyordum ve ne oldu dersiniz iki gün uyjusuz kaldığım gece doğum yaptım😅😅 sancı çekerken o sancinin geçtiği üç dakikalık surede ben uyuya kalıyormuşum😅😅ve bebeğim şuan 33 günlük gazdan hiç uyuyamiyoruz bir haftadır toplasani sekiz saaat uyumamaisimdir ama acayip dincim (belli zamanlar)😅😅😅