Çok şükür dün sabah bebeğimi çam sakura şehir hastanesinde kucağıma aldım 😊 yarın eve çıkacağız uzun uzun yazmak da istiyorum ama ağrılarım var sorduğunuz tum sorulara burdan yanıt verebilirim hastane ile ilgili cok merak edilen sey var bende hep arastiriyordum, şöyleki ilk bebegimi doğum yaptigim medilife hastanesindense bu hastanede 10 kat daha iyi hizmet aldım eve gecince doğum hikayemi de bastan sona yazacağım insallah😊