Bendede en başından beri var 20 haftalik olduk Dr hep teknkullanimljk tozdan veriyor onu kullanınca geçiyor sonra bir şekilde tekrarlıyor bayramdan önce iyiydim mesela bayramda köye filan gittim değişik tuvaletlere girdim ic camasirim islak kaldı bazen yine oldu sanırım olunca anlıyorum artık biraz yanma ve sık idrar oluyor