Bende bırakamadım malesef. Günde 3 tane içiyorum doktor böyle bi kısıtlama koydu. Stresten çok ağladığımı söyledim yoksa asla izin verilecek bi şey değil dedi. ben daha önce erken doğum yaptım sigara içtiğim için yine aynı riskim var hem vicdan azabı çekiyorum hem çok zorlanıyorum