kahvesever__ benim de ilk oğlumun adı Ali Kaan 8 aylık 2. Oğluma hamileyim bizde karar veremedik ama Alparslan, Oğuz, Kuzey, güney, isimleri arasında kalıyoruz genelde. Yine de son vakite kadar düşünmek istiyor eşim ilkini hemen koyduk bu acele olmasın diyor 😂
İsmi ne olursa olsun vatana millete bizlere hayırlı evlat olsunlar da sağlıklı bir şekilde gerisi önemli değil 🩵☺️