Nbnbn canım benimde öyleydi genelde aşağıda hissediyordum çok nadir göbeğime doğru çıkıyordu hatta kasıklarımda sürekli gıcık eden bir hareket hissediyordum kolu bacağı çıkıvericekmiş gibi 25 haftalıkken kontrole gittiğimizde doktorum popo üstü durduğunu bu yüzden sürekli ayaklarıyla kasıklarıma vurduğunu söyledi 28. Haftada gittiğimde baş aşağı pozisyona dönmüş dedi zaten artık daha çok göbeğimde mideme doğru hareketlerini hissediyorum