Kızlar ayın benim adetim hep düzenli yumurtlama günüm adet başlangıcımdan 17 gün sonra vardiyalı düzende çalıştığımız için eşimle denk gelemiyoruz yumurtlama günlerimde bizde doktorla görüşüp yumurta çatlatma iğnesi yaptım ayın 14 ünde bir gün aralıklarla ilişkimiz oldu en son ilişkimiz 17 sinde oldu ama bugün adet oldum normalde adetime 2 gün var üstüne görmüş olabilirmiyim test yapsam sonuç alırmıyım sizce adetim 3 gün sürüyor normalde bekliyipmi yapsam