Kızlar iyi akşamlar öncelikle herkese, ben adet tarihlerimi düzenli tutarım o yüzden son adet tarihimin başı sonu bellidir. Buna göre 23.2 haftalık gebeyim. Bugün perinatoloji uzm. detaylı ultrasonda 21.5 haftalık gebe oldugumu geç döllenme veya adet tarihinde yanlıslık var dedi doktor. Gerilik diyemeyiz cunki bütün ölçümleri normal ve 21.5 haftayla uyumlu ters birşey görmüyorum dedi. Böyle birşey normal mi acaba? Kadın doğumcumda ikisinin ortası 22.2 haftalık olarak sayalım bu şekilde takipe devam edelim dedi o da aynı görüşte olarak. Ama benim adet tarihim belli yani bi yanlışım yok.