Kızlar 28 Nisan adet olmam gerekiyordu olmadım 26 Mayıs’ta oldum fakat çok az geldi 3 gün sürdü iç çamaşırım bile çok kirlenmedi. Şimdi 23 Haziran da olmam gerekiyordu olmadım 25 Haziran da sildikçe pembe pembe geliyor hala daha acaba adet mi yoksa yerleşme kanaması mıdır bilemedim