Hulo2105 dogaa-ont 31+5 🤍 çok yürüyemiyorum hemen yoruluyorum. Evdeyken çok iyiyim 😂😂 eğilemiyorum artık bir de karnım acıyor
Delice_zeytin Bugün 31+2 oldum . Karnım kocaman olduğundan hareketlerim çok kısıtlandı henüz doğum çantam filan hazır değil. Mide yanmalarım gece uykusuzluklarımla halay çekiyor ,
dogaa-ont Delice_zeytin karnım çok acıyor benim belim çok ağrıyoor şimdiden böyleyse sonlara doğru neler olacak 😫😫